Vyhledávání


PRODAVAČI by Martin

12.03.2014 22:31

Právě jsem si byl v hudebninách koupit struny. Řekl jsem, že chci ty co obvykle - GHS jedenáctky, v ruce jsem držel dvoustovku a pajcku a mohl jsem být během osmi sekund vyřízen i s pozdravem. Slečna mě ale začala přesvědčovat, ať zkusím jiné. Že všichni říkají, že jsou lepší D´Addario a jestli si je teda vezmu, že jsou dokonce šestnáct korun levnější. Říkám: "Né, děkuju, já je znám, ale jsem zvyklej na tyhle." Slečna zase: "Oni jsou fosfor bronz, mají i lepší zvuk a životnost." "Ty moje GHSky jsou taky fosfor bronz..." "Tak je zkuste a uvidíte." "Já je znám a viděl jsem." To už ale za mnou stál chlap v červeném tričku s logem prodejny a říká: "Dobrý den, ty Addaria jsou fakt lepší, vám to ukážu." Popdl kytaru která, zřejmě úplnou náhodou, stála hned u pultu, přehrál mi pár etud a blábolil něco o zvuku a o tom jak ty struny dělají hodně. Hrálo to pěkně, ale když nemám srovnání, nevím, kdy je tam natáhl, jeslti to vůbec jsou ony, co to bylo za kytaru..? No prostě neuvěřitelný lobby za blbý struny. Na druhou stranu ty prodavači dělají jen svou práci a asi dobře. Odešel jsem na truc s těma svýma géháeskama. No dobře, příště možná zkusím ty D´Addaria, ale řeknu si o ně sám... :-)