Vyhledávání


KOMÁR by EDA

07.01.2014 21:20

Včera jsem zabil komára. 6. ledna. Jak by řekl klasik, jen v jiném ročním období, - "tento způsob zimy zdá se mi poněkud nešťastným"...jenže, ono jsem si to samé říkal i v létě. Možná i proto jsem si vzpoměl na začátek "textu", který mě napadl v létě, když mě po ultrapovodních stále žrali komáři. Jednou jsem jednoho takhle sejmul a pak si zabroukal a zadrnkal...: 

"Zabil jsem komára v letu, típnul jsem o něj cigaretu. Snad díky tomuto létu, on měl se čile k světu..." 

...nějak to i pokračovalo, bylo to o věcech mezi nebem a zemí, téměř doslova :), ale jako obvykle jsem to nedokončil. No, včera jsem zabil komára, co si hrál spíše na lenochoda, bylo to ode mě dost nefér. Tak nevím, jestli bych jako satisfakci tomu nešťastnýmu komárovi neměl ten text dodělat...:).